24 Kasım 2017 Cuma

TELEFON SANTRALLERİ

TELEFON SANRALİ ALIRKEN NELERE DİKKAT ETMELİYİZ?


Şirketiniz veya kurumunuz için telefon santrali alırken ihtiyacınıza uygun ürün almanız sizin için çok önemlidir.İhtiyacınız olmayan telefon santrali alımında size maliyet çok daha fazla çıkabilir.

Santral sistemlerinde kapasite yani iç abone ve dış abone sayısını belirlemeniz gerekir.Yani dış hat  harici port, iç abone masalarda kullanacağını telefon portu ne olması gerektiğini belirlemeniz gerekir.Gelişmekte ve büyümekte olan firmaysanız sisteminizin kapasitesi artacak şekilde modüler bir sistem olmasına dikkat etmeniz gerekir.İp telefon santrali  tercih durumunda kapasite arttırımında daha esnektir.

Telefon santrali seçiminde  eğer birden fazla lokasyona sahipseniz yani şubeleriniz ,farklı bölgelerde ofisler, mağazalarınız var ise ip telefon santrali ile bu lokasyonlar arasında ücretsiz görüşebilirsiniz.Bu sebepten ip telefon santral veya hibrit telefon santrali tercih etmelisiniz.

Sahada çalışan satıcılar, teknik servis elemanları, yani hareketli kullanıcılar telefon santralinizde iletişim maliyetlerini yükseltebilir.İp telefon santral alırsanız buda ortadan kalkar akıllı cep telefonlarıyla bu kullanıcılar merkezle veya kendi aralarında ücretsiz konuşabilir.

Telefon santralinde önceden tasarlanan karşılama anonsuyla arayanların direkt aboneye ulaşmasını robot operatör ile sağlayabilirsiniz.Buda size kurumsal kimliğinizi ön plana çıkarmanıza olanak sağlar.Bunun yanında telefon iletişim trafiğini rahatlamasına robot operatör sayesinde karşılarsınız.Robot operatör sesli mesajlarınızı e-posta yolu ile veya sistem üzerindeki dahili aboneniz üzerinden dinlemenize olanak tanır.

Telefon santrallerinde gsm hatlarınızı fct yani gsm terminali ile dış hatlarına bağlayabilirsiniz.LCR veya ARS özelliği ile yaptığınız aramaları otomatik olarak ucuz gsm hatından,türk telekom hattından,alternatif operatörlerden yapabilirsiniz.Görüntülü telefon, özel set veya yazılım tabanlı telefonlarla uzak ofis, hareketli kullanıcılar ve dış hatlarla yapabileceğiniz görüntülü görüşmeler iletişimde mesafe zorluklarını ortadan kaldırarak yüz yüze, samimi ve şeffaf bir şekilde iletişim kurmanızı sağlar.

Santral sisteminizin sağladığı konferans yapabilme özelliğiyle aynı anda birçok kişiyle beraber konuşarak karar alma sürecinizi kısaltabilirsiniz. Bu sayede toplantı sayısı, süreleri ve maliyetlerini azaltabilirsiniz.

Telefon santralinde görüşme kaydı yapabilir,müşteri memnuniyeti ile  iletişimi daha güvenli olmasını sağlarsınız.Telefon santrallerinde sistem alt yapısı verimlilik,etkinlik açısından çok önemlidir.İp santrallerde telefon kablolamasına gerek duymadan telefon iletişimini network kablolması üzerinden yapabilirsiniz.Santral Kablolamasını işinin ehli,profesyonel bir firmaya yaptırmanız daha sonrası problemleri minumuma indirmek için yaralı olacaktır.

Santral sistemlerinde çağrı kayıtları tutabilirsiniz.İstediğiniz zaman raporlar alabilirsiniz.hangi çalışanınız nereyi aramış,kaç dakika görüşmüş nereyle görüşmüş birisine aktarmışmı, aktarmamışmı gibi soruları bu rapor sayesinde kolayca ulaşabilirsiniz.Günümüzde her türlü verinin ve bilginin önemi çok büyüktür.Özellikle IP santrallar için network üzerinden santralin hacklenmesi ihtimali vardır. Bu sebetten ülkemiz koşullarına uygun,sahada denenemiş ve uzun yıllar sahada çalışan markalı güvenilir telefon santralleri tercih edilmelisiniz.Bunun yanında IP santral seçerken kriptolama özelliği olması güvenliğiniz için dikkat etmeniz gereken önemli bir noktadır.

Satın alacağım telefon santralinin ilk yatırım, altyapı ve toplam sahip olma maliyeti ne olacak?


Maliyet konusunda dikkat etmeniz gereken 3 nokta bulunuyor: Altyapı maliyeti, ilk yatırım maliyeti, toplam sahip olma ve işletme maliyeti. Telefon santralınızı seçerken analog bir sistem tercih edebilirsiniz. Bu durumda ilk yatırım maliyetiniz düşük olacaktır. Gelişmiş IP tabanlı bir santral sisteminin ilk yatırım maliyeti daha fazla gözükse de yukarıda da açıklanan birçok özellikle toplam sahip olma ve işletme maliyetlerinde ciddi tasarruf sağlayacaktır. Gelişmiş özellikler ise çalışanlarınızın verimini ve müşteri memnuniyetini gözle görülür ölçüde yükseltecektir.  IP santralların ek kablolama maliyeti yaratmaması ise ayrı bir avantajdır.  Santral çok uzun süre kullanılabilen bir ofis ekipmanı olduğu için maliyet hesaplarınızı yaparken en az 5-7 yıllık süreleri göz önünde bulundurmanızı öneririz.

Ali EROĞLUAKER TELEKOM LTD.ŞTİ0212-216 62 63 PBX0212-216 60 92 FAKSaker@akertelekom.com.tr

www.akertelekom.com.tr




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ALCATEL TELEFON SANTRAL SERVİSİ

ALCATEL SANTRAL TELEFON SANTRAL                            SERVİSİ AKER TELEKOM LTD.ŞTİ   Mecidiyeköy-Şişli/İSTANBUL 0212-216 62 63 ...